Forside
Til nettbutikken
Temafester - barn
Temafester - voksne
Halloween
Utdrikningslag
Bryllup
Baby Shower
Aktiviteter - barn
Aktiviteter - voksne
Brette servietter
Borddekking
Linker
Leveringstider
Sitater
Om temafest.no
Del denne siden med dine facebook-venner: Del
Klikk her for døgnåpen nettbutikk med alt til festen. Dekor, kostymer, parykker til både Halloween, bursdag og temafest!
DEL denne siden med dine facebookvenner
Huskeliste for festarrangøren - Få klarhet i budsjettet og ca. antall deltagere - Avtal arbeidsfordeling - Bestill lokale (spør om toalettforhold og garderobe) - Bestill kokk eller catering og husk å få klarhet i hvilket utstyr som finnes på stedet, og hva som eventuelt må medbringes! ta hensyn til eventuelle matallergier & vegetar. - Bar: Husk å søke skjenkeløyve dersom dere skal selge alkohol! Husk alkoholfrie alternativer og tilbehør som sugerør, servietter etc. Har lokalet glass eller må dere ordne dette selv? - Pass på at det er nok møbler! - Kjøp inn pynt, servise/glass/bestikk, mat, drikke, stearinlys, servietter, snacks, kaffe. - Pynte lokalet / Rydde lokalet: fordel oppgavene - Rydding under festen: En morsom måte å løse dette på er å legge en ansvars-lapp under hvert fat. Den ene skal se til at det er vann i muggen, den andre skal se til at det er vin på bordet, den tredje og fjerde skal rydde etter hovedretten osv. - Bestill konferansier / band / humoristiske innslag. - Behov for spesielle lyd/lys-anlegg? - Send nabovarsel om nødvendig (spesielt med partytelt). - Lag invitasjoner - Lag et system på påmeldinger - Lag skilt for å vise veien til festlokalet om nødvendig. - Viktige saker: Søppelbøtter, askebeger, strømuttak, bærehjelp til eventuelt band (om nødvendig), mat til underholdere, lydsjekk. - Skal det deles ut gaver, premier eller annet? - Utnevn egen fotograf / filmfotograf - Planlegg aktiviteter eller leker.
Gå til nettbutikken for kostymer og dekor Se andre tema!